Müügitingimused

MÜÜGITINGIMUSED

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe www.nailweb.ee (edaspidi veebipood) omanik on Olindra OÜ (registrikood 14211108), asukohaga Laane 2, Kuusalu alevik, 74601

MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade / koolituste ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete / koolituste hinnad on märgitud toodete juurde.
Veebipood võtab vastu makseid eurodes (EUR). Makseviisidena aksepteerib veebipood pangalinke (EESTI), maksmist arve alusel, “Osta nüüd ja maksa hiljem” makselahendused, mida pakub Esto järelmaks.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes kauba juures.
Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi, mida kajastatakse veebilehel https://www.nailweb.ee/pood/

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Seejärel vajutada lingile “Mine maksma”.
Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad.
Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
Tellimuse eest saab tasuda E-poe keskkonnas näidatud viisil.

1. Arve Alusel – kliendile saadetakse arve tema poolt sisestatud meilile, mille alusel saab ta ostu eest tasuda.


Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Olindra OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Olindra OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance.

MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

Veebipood müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid.
Veebipoe ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Olindra OÜ arvelduskontole.
Veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

KOHALETOIMETAMINE

Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.

Kui kasutasite Omniva/DPD/Itella Smartposti pakiautomaadi teenust, siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaati Eesti piires 1-5 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Tellija mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk veebipoele.

Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.

Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

TELLITUD KOOLITUSE KASUTAMINE

Kliendile ehk õpilasele saadetakse hiljemalt 3-7 tööpäeva jooksul enne e-poest ostetud koolituspäeva toimumist ja makse õigeaegse laekumise korral e-mail koolituspäevade info ja konspektide/õppematerjalidega e-mailile, mis on klient makse sooritamisel lisanud kontakt e-mailiks.
E-poest soetatud koolitused toimuvad kontaktõppes Kliendi poolt soetatud (läbi Veebipoe keskkonna) koolituspäevadel.

TAGANEMISÕIGUS

Koolitused/mentorlus

14-päevane taganemisõigus kehtib eraisikutele juhul, kui kontaktõppes toimuva koolituseni on jäänud 14 päeva, sellisel juhul tagastatakse koolitusmaksumus 50% ulatuses koolituse kogumaksumusest.
Eraisikuna koolitusest loobumise teatamisel 1-3 päeva enne koolituse toimumist ei kuulu koolitusmaksumus tagastamisele kuna koolituse ostja ehk õpilane on juba saanud oma valdusesse koolitusasutuselt õppematerjalid/konspektid (see tähendab seda, et üks osa koolitusest on ostjal/õpilasel kätte saadud).

14-päevane taganemisõigus kehtib ainult eraisikutele ning ei kehti juriidilistele isikutele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile siret.padar@gmail.com hiljemalt 14 päeva enne ostetud koolituskuupäeva kontaktõppes toimumist.
Veebipood tagastab kliendi pangakontole mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Kui kasutatud makseviis on järelmaks, siis ei kuulu tagastamisele järelmaksu pakkuva panga teenustasu, mis on 2,4% ostusummast. Muude maksemeetodite puhul tagastatakse kogu ostusumma.

Kaubad

Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.
14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui

  • toodet ei saa oma olemuselt tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastada (nt meik, kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted, toidulisandid ja toidukaubad, joogid, tekid, padjad jms) või toode on olnud kasutusel või avatud või mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida;
  • toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
  • toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
  • rikke on põhjustanud seadme/toote vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
  • tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);

Kauba tagastamise kulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus vabas vormis e-posti aadressil siret.padar@gmail.com 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ning arve või tellimuse numbrit. 

Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Kui kasutatud makseviis on järelmaks või, siis ei kuulu tagastamisele järelmaksu pakkuva panga teenustasu, mis on 2,4% ostusummast. Muude maksemeetodite puhul tagastatakse kogu ostusumma. (v.a transpordi kulu).

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

Koolitused/mentorlus

Veebipood vastab kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Kaubad

Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama probleemist Nailweb salongi/e-poodi e-posti aadressil siret.padar@gmail.com ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist.

Veebipood ei vastuta:

  • Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
  • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
  • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

OTSETURUNDUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale toimetamiseks.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.


VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui ostjal on Veebipoe osas pretsensioone, tuleb need saata e-postiga aadressile siret.padar@gmail.com
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik
pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole, mille andmed on Tarbijakaitseameti kodulehel. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.